وبلاگ روانشناسی

مطالب روانشناسی و علمی روز را با ما بخوانید

وبلاگ روانشناسی

مطالب روانشناسی و علمی روز را با ما بخوانید

در این وبلاگ قصد معرفی بهترین مطالب مربوط به سلامت و روانشناسی را داریم تا بتوانیم مطالب روانشناسی و آموزشی مناسبی برای رسیدن به زندگیبا کیفیت تر را با هم مرور کنیم.
هدف اصلی همچنین معرفی سایت های روانشناسی و روانپزشکی با کیفیت به شما عزیزان است

  • ۰
  • ۰

شاید در مورد مشاوره طلاق چیز زیادی ندونید اما همین بس که مشاوره روانشناسی طلاق زندگی های زیادی و نجات داده و باعث شده جدایی انجام نشه، سایت ویکی روان تعریف جالبی در مورد مشاوره آنلاین طلاق آورده که جالبه بخونید.

برای آشنایی بیشتر با انواع مشاوره روانشناسی طلاق به اینجا مراجعه نمائید.

 

منظور از مشاوره روانشناسی طلاق چیست؟

مشاوره طلاق با مشاوره ازدواج تفاوت دارد، تفاوت آنها هم به نحوه برخورد مشار با موضوع بین زن و شوهر برمیگردد و در مشاوره روانشناسی طلاق تمرکز او بر روی نجات ازدواج یا در نهایت انجام روند طلاق به بهترین شکل ممکن است!

مشاوره پیش از طلاق یک فرآیند اجباری برای تمام زوج هایی است که فکر می کنند زندگی مشترک آنها به پایان رسیده است! در واقع مشاوره قبل از طلاق یکی از رایج ترین انواع جلسات مشاوره روانشناسی است که توسط متخصصی به نام "مشاور طلاق" انجام می گیرد. در طی فرآیند مشاوره طلاق؛ زوج ‌ها می ‌توانند تصمیم بگیرند که آیا زمان طلاق فرا رسیده است یا خیر؟

با کمک یک مشاور طلاق خوب، زوجین در طی جلسه مشاوره روانشناسی آنلاین یا حضوری یکدیگر ملاقات می ‌کنند تا تصمیم بگیرند که آیا طلاق تصمیم درستی است یا خیر و این تصمیم مهم چه مراحلی دارد؟ این در حالی است که مشاوره قبل از طلاق، نکات متفاوتی را به هر فرد پیشنهاد می ‌دهد تا به بهترین نحو تصمیمشان را اتخاذ کرده و آن را پیش ببرند.

طلاق یک روند طولانی و دشوار است، مشاوره طلاق آنلاین یا حضوری به زن و شوهر کمک می‌ کند سلامت روان خود را متعادل نگه دارند و آنها را از مشکلات احتمالی در آینده آگاه می ‌کند. اگر دارای فرزند هم باشند، طی کردن جلسات مشاوره قبل از طلاق ضروری است زیرا در هر روند طلاق، فرزندان بیشتر صدمه می بینند.

کی به مشاور طلاق مراجعه کنم؟

اگر فکر می کنید دیگه نمیتوانید به زندگی مشترکتان ادامه دهید، حتما به مشاور طلاق مراجعه کنید و از خدمات مشاوره روانشناسی آنها استفاده نمائید.

بهتر است جدایی بدون آسیب های روانی انجام شود و این کار به کم یک متخصص به نام مشاور طلاق انجام خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با انواع مشاوره روانشناسی طلاق به اینجا مراجعه نمائید.

  • ۹۹/۰۶/۲۸
  • محمد خان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی