وبلاگ روانشناسی

مطالب روانشناسی و علمی روز را با ما بخوانید

وبلاگ روانشناسی

مطالب روانشناسی و علمی روز را با ما بخوانید

در این وبلاگ قصد معرفی بهترین مطالب مربوط به سلامت و روانشناسی را داریم تا بتوانیم مطالب روانشناسی و آموزشی مناسبی برای رسیدن به زندگیبا کیفیت تر را با هم مرور کنیم.
هدف اصلی همچنین معرفی سایت های روانشناسی و روانپزشکی با کیفیت به شما عزیزان است

  • ۰
  • ۰

پروفسور حسین باهر رفتاشناس و یکی از مفاخر علوم انسانی در ایران می باشند که به عنوان یکی از چهره های ناندگار شناخته می شوند. خوشبختانه امکان برگزاری جلسات مشاوره آنلاین با دکتر حسین باهر در سایت ویکی روان محیا می باشد. در ادامه بیشتر با ایشان و خدمات مشاور این بزرگوار آشنا می شوید.

منبع: مشاوره با پروفسور حسین باهر

مختصری درباره پروفسور حسین باهر

پروفسور حسین باهر مشاور عالی سایت ویکی روان، پدر علم رفتار شناسی، جامعه شناس، استاد دانشگاه، کارشناس رسانه، بنیانگذار مکتب بالندگی و رفتار شناس و نویسنده در زمینه رفتارشناسی، جامعه‌ شناسی، مشاوره خانواده و دارای مدرک دکتری در توسعه اقتصادی و فوق دکتری فلسفه مدیریت منابع از کانادا و آمریکا است.

دکتر حسین باهر به عنوان یکی از برترین مشاورین سایت ویکی روان مشغول به فعالیت می باشند و افراد زیادی از خدمات مشاوره آنلاین اسشان استفاده کرده اند.

شما دوست گرامی هم می توانید با رزرو وقت مشاوره از بین پکیج های موجود، از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین و غیر حضوری ایشان به صورت صوتی و تصویری از هر جای دنیا که هستید استفاده نمائید.

منبع: مشاوره با پروفسور حسین باهر

  • ۹۹/۰۵/۱۹
  • محمد خان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی