وبلاگ روانشناسی

مطالب روانشناسی و علمی روز را با ما بخوانید

وبلاگ روانشناسی

مطالب روانشناسی و علمی روز را با ما بخوانید

در این وبلاگ قصد معرفی بهترین مطالب مربوط به سلامت و روانشناسی را داریم تا بتوانیم مطالب روانشناسی و آموزشی مناسبی برای رسیدن به زندگیبا کیفیت تر را با هم مرور کنیم.
هدف اصلی همچنین معرفی سایت های روانشناسی و روانپزشکی با کیفیت به شما عزیزان است

  • ۰
  • ۰

سرکار خانم فرنوش خالدی یکی از مشاورهای روانشناس خوب مجموعه ویکی روان هستند که در بخش مشاوره آنلاین ویکی روان مشغول به فعالیت و ارائه خدمات مشاوره مشغول می باشند.

در ادامه مختصری درباره خانم خالدی را مشاهده می کنید:

فرنوش خالدی ویکی روان

سلام من فرنوش خالدی دانشجوی دکتری روانشناسی هستم

از 7 سال پیش، در زمینه مشکلات شخصیتی، ارتباطی و خودشناسی مشغول به فعالیت هستم و باور دارم اگر بتوانیم خودمان را خوب بشناسیم، می توانیم روابط بهتر، انتخاب های سالم تر و زندگی رضایت بخش تری داشته باشیم.

ما اصولا نمی توانیم دیگران را تغییر دهیم، پس برای دوام آوردن در این دنیا، نیاز داریم ابزارهای سودمندتری برای بقا و سازگاری خودمان پیدا کنیم! 

ابزارهایی که طی درمان هایی از قبیل روانکاوی می تواند به شما کمک کند تا بفهمید ریشه مشکلاتتان کجاست، الگوهای تکراری رفتاری شما، چه بلایی بر سرتان می آورند و امروز برای ترمیم و رشد خودتان، چه می توانید انجام دهید؟!

ابزارهایی که به شما کمک می کنند، سیاه ترین ابعاد وجودی تان را ببینید و برایشان کاری کنید!

حضور درمانگر کنار شما می تواند رسیدن به این ابزارها را آسان تر کند، او که آنجا نشسته تا بیایی و از عمیق ترین و ترسناک ترین دردهایت برایش بگویی، تا او در پس رنج های مشترکش با تو، برایت التیامی بیابد و از دل دردهایت، درمانت کند.

من فرنوش خالدی مشاور روانشناس شما خوشحال می شم در بخش مشاوره روانشناسی آنلاین ویکی روان فرصت غلبه بر این مشکلات را با هم داشته باشیم.

یکی از موضوعات مشاوره ایشان به مشاوره درمان فردی مربوط می شود. 

می توانید با مراجعه به بخش مشاوره روانشناسی اینترنتی ویکی روان با خانم خالدی جلسات مشاوره داشته باشید.

فرنوش خالدی ویکی روان

  • ۹۹/۰۵/۱۴
  • محمد خان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی