وبلاگ روانشناسی

مطالب روانشناسی و علمی روز را با ما بخوانید

وبلاگ روانشناسی

مطالب روانشناسی و علمی روز را با ما بخوانید

در این وبلاگ قصد معرفی بهترین مطالب مربوط به سلامت و روانشناسی را داریم تا بتوانیم مطالب روانشناسی و آموزشی مناسبی برای رسیدن به زندگیبا کیفیت تر را با هم مرور کنیم.
هدف اصلی همچنین معرفی سایت های روانشناسی و روانپزشکی با کیفیت به شما عزیزان است

  • ۰
  • ۰

شاید شما هم وقت مراجعه به کلینیک های روانشناسی را نداشته باشید یا اصلا با این خدمات آشنایی ندارید و یا خجالت می کشید به روانشناس مراجعه کنید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا مردم دوست ندارند به مشاور مراجعه کنند اما الان اوضاع فرق کرده و دیگر بهانه ای برای مراجعه به مشاور وجود ندارد.

لینک مطلب : https://zoomlife.ir/reportage/799-wikiravan.html

چرا مردم به مشاور روانشناس مراجعه نمی کنند؟

مشاور روانشناس

اینکه می گوییم دلایل بسیار زیادی برای عدم استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی وجود دارد یک حقیقت است یک حقیقت بسیار روشن که هر روز در جامعه می بینیم.

برای نمونه دلایلی مانند:

  • زمان بر بودن رفت و آمد به کلینیک مشاوره؛
  • زندگی پر مشغله مردم؛
  • هزینه زیاد جلسات مشاوره آن هم در تعداد زیاد؛
  • هزینه های جانبی مانند رفت و آمد؛
  • شرم و خجالت از صحبت با فردی غریبه و مطرح کردن مشکلات فردی و خصوصی به صورت حضوری؛
  • عدم آشنایی با مشاوره روانشناسی و تاثیر کار مشاور بر زندگی.

و بسیاری دیگر از دلایل که باعث می شوند مردم علی رقم نیاز به مشاوره و صحبت با فردی متخصص، هیچ قدمی بر ندارند و هر روز حال روحی آنها بدتر شود.

مشاور روانشناس در یک قدمی شماست

اما دوست عزیز، خوشبختانه امروز خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین با کیفیت در کشور عزیزمان ایران ارائه می شود که دیگر دلیلی برای حال بدمان باقی نمی گذارد. امروز استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی مانند بسیاری از خدمات سنتی که با استفاده از اینترنت به روز تر شده اند، آسان تر، در دسترس تر و البته کاربردی تر شده است. خوشبختانه اینترنت ارتباطات را راحت تر کرده است.

حالا با کمترین هزینه می توانیم با هر شخصی در هر جای دنیا صوتی و تصویری صحبت کنیم. این امکانات در خدمات روانشناسی هم نمود پیدا کرده است به طوری که مردم می توانند از هر جای دنیا با هر سرعت اینترنت با مشاور روانشناس خود صوتی و تصویری صحبت نمایند. این خدمات ارزنده باعث می شود دیگر هیچ بهانه ای برای عدم مراجعه به روانشناس وجود نداشته باشد.

اتفاقا هزینه مشاوره آنلاین روانشناسی از خدمات مشابه حضوری کمتر است. چون دیگر هزینه ای بابت رفت و آمد و صرف وقت پرداخت نمی شود و عموما هزینه جلسات مشاوره آنلاین از جلسات مشاوره حضوری کم هزینه تر هم می باشد.

استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی ویکی روان از هر جای دنیا

مشاوره روانشناسی ویکی روان

می توانید برای استفاده از این نوع خدمات مشاوره آنلاین، به سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان مراجعه نمائید که سال هاست به تمام فارسی زبانان خدمات مشاوره آنلاین روانشناسی به صورت صوتی و تصویری ارائه می کند. بله کاملا درسته، هم صوتی و هم تصویری، آن هم بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار جانبی.

تمام جلسات مشاوره در محیطی کاملا امن و خصوصی، در سایت ویکی روان برگزار می گردد و به راحتی می توانید با مشاورتان ساعت ها صحبت نمائید. تمامی مشاورین سایت ویکی روان عضو سازمان نظام روانشناسی ایران هستند و در زمینه ای خاص تحصیلات تخصصی و سال ها تجربه دارند که همین موضوع باعث رضایت حداکثری مراجعین مجموعه شده است.

برای شفافیت بیشتر پیشنهاد می کنیم مطلب تعریف مشاوره روانشناسی آنلاین چیست در ویکی روان را حتما مطالعه کنید تا هم با انواع خدمات مشاوره آنلاین آشنا شوید و هم ببینید چقدر این خدمات آسان و فراگیر هستند که تعداد زیادی از مردم هر روز از آنها استفاده می کنند.

یادتان باشد، حال خوب اتفاقی نیست، تنها افرادی زندگی بهتر را تجربه می کنند که حاضر هستند برای سلامت روح و روان خود قدمی بردارند. برای مشاهده لیست مشاورین روانشناس ویکی روان، رزومه آنها و رزرو وقت مشاوره روانشناسی، کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

https://www.wikiravan.com/consultation/

لینک مطلب : https://zoomlife.ir/reportage/799-wikiravan.html

  • ۹۹/۰۳/۰۳
  • محمد خان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی