وبلاگ روانشناسی

مطالب روانشناسی و علمی روز را با ما بخوانید

وبلاگ روانشناسی

مطالب روانشناسی و علمی روز را با ما بخوانید

در این وبلاگ قصد معرفی بهترین مطالب مربوط به سلامت و روانشناسی را داریم تا بتوانیم مطالب روانشناسی و آموزشی مناسبی برای رسیدن به زندگیبا کیفیت تر را با هم مرور کنیم.
هدف اصلی همچنین معرفی سایت های روانشناسی و روانپزشکی با کیفیت به شما عزیزان است

  • ۰
  • ۰

مشاوره روانشناسی راهی مطمئن برای رسیدن به آرامش فکری و آسایش بیشتر در زندگی است. 

همانطور که یک بیماری یا عارضه جسمانی میتواند زندگی هر فردی را تحت تاثیر قرار دهد، امکان دارد مشکلات روحی روانی که از آنها با نام اختلالات روانی یاد می شود در زندگی ما اتفاق بیفتد. 

اما تاثیر مشکلات روانی بسیار بیشتر از بیماری های جسمانی هستند و به نوعی تمام جنبه های زندگی یک فرد به ظاهر سالم را تحت شعاع قرار می دهند.

منبع مطلب : سایت مشاوره روانشناسی تصویری

مشکلات روحی روانی می توانند یک موضوع ساده و یا یک اختلال روانی بسیار پیچیده باشند، اما در هر صورت باید به شکلی علمی و اصولی برای درمان آنها اقدام کرد که در غیر اینصورت هر روز قوی تر می شوند و درمان آنها سخت تر می شود.

حالا مشاوره روانشناسی روشی ایمن برای درمان انواع بیماری های روان محور و یافتن پاسخ برای پرسش های ذهنی ما است.

یک مشاور روانشناس خبره و با تجربه می تواند در کنار ما راهی صحیح برای غلبه بر انواع مشکلات روحی روانی ایجاد کند تا بار دیگر آرامش به زندگیمان بازگردد.

ما در بخش مشاوره آنلاین روانشناسی سایت ویکی روان با گردآوری متخصصین روانشناس در رشته های گوناگون، بستری را فراهم کردیم تا بتوانید به راحتی از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین از هر جای دنیا با بهترین کیفیت استفاده نمائید.

مشاوره آنلاین روشی نوین بر مبنای ارتباط اینترنتی برای برقراری ارتباط آسان تر بین مراجع و مشاور از هر جای دنیا است. 

مزایای مشاوره آنلاین روانشناسی

دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه اضافی برای شرکت در جلسات حضوری در کلینیک های مشاوره نیست.

دیگر نیازی نیست تا زمان ارزشمند خود را برای رسیدن به دفاتر مشاوره یا ماندن در ترافیک و آلودگی هوا صرف کنید.

حتی مجبور نیستید به خاطر هزینه های زیاد و یا دوری مسافت جلسه مشاوره تلفنی کم اثر برگزار کنید.

با استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین در ویکی روان می توانید به صورت آنلاین، صوتی و یا حتی تصویری با بالاترین کیفیت با مشاور مورد نظرتان جلسه مشاوره برگزار کنید.

حالا بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی گوشی هوشمند یا کامپیوتر شخصی میتوانید از خدمات مشاوره روانشناسی صوتی یا تصویری استفاده کنید و لذت ببرید.

بمنظور تجربه جلسات با کیفیت و موثرتر نسبت به مشاوره تلفنی یا چت (نوشتاری)، برگزاری جلسه مشاوره روانشناسی تصویری بین مراجع و مشاور امکان پذیر است

نگران برگزاری جلسات آنلاین نباشید، خدمات مشاوره آنلاین در سایت روانشناسی ویکی روان سازگار با انواع اینترنت همراه و خانگی در ایران می باشد و همه روزه افراد زیادی جلسه مشاوره آنلاین برگزار می کنند.

چطور جلسه مشاوره تهیه کنم؟

شما دوست عزیز برای رزرو وقت مشاوره روانشناسی تنها کافیست مشاور خود را انتخاب کنید و در صفحه اختصاصی مشاوره مورد نظرتان وقت جلسه ای انتخاب و تهیه نمائید.

لینک جلسه در سایت و مشخصات ورود به اتاق جلسه مشاوره 15 دقیقه قبل از شروع در پنل کاربری شما قرار داده می شود.

"نگران نحوه برگزاری جلسه نباشید، روند کار از چیزی که فکرش را می کنید آسان تر است"

همچنین در تمام این مدت در بخش پشتیبانی آنلاین سایت و با خطوط تلفنی دفتر ویکی روان در کنارتان خواهیم بود تا جلسه شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

حتی فارسی زبانان خارج از ایران هم می توانند با ثبت نام در سایت از طریق ایمیل و پرداخت حق مشاوره به صورت ارزی (دلار، یورو و ...) از طریق درگاه امن با استفاده از مسترکارت، ویزا کارت یا حساب پی پال (PayPal) به راحتی از هر جای دنیا از خدمات مشاوره  در سایت روانشناسی ویکی روان استفاده کنند.

برای آشنایی بیشتر از نحوه خرید و برگزاری جلسات مشاوره به بخش << راهنمای استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین >> مراجعه و ویدئوی آموزشی را تماشا نمائید

مشاوره روانشناسی هزینه نیست، بلکه یک سرمایه گذاریست

منبع مطلب : سایت مشاوره روانشناسی تصویری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی